Sesja biznesowa – Jak cię widzą tak cię piszą

Prezentacja firmy rzadko ogranicza się dzisiaj do słownego opisu. Nieodłącznym elementem przedstawienia profilu działalności jest jego zobrazowanie. To co tworzy firma jest dziełem myśli i rąk ludzi, dlatego tworząc portret firmowy trzeba w nim pokazać właśnie ich, to jacy są i czym w pracy zajmują się na co dzień. Ukazaniem ożywionego wizerunku korporacji zajmuje się fotografia biznesowa. Dzięki niej organizowana jest sesja portretowa ukazująca prawdziwe serce bijące w przedsiębiorstwie. Zdarza się, że ci, którzy są największymi bohaterami, nie szczególnie czują się w roli modeli, dlatego ważne jest w czasie fotografowania, aby stworzyć przyjazny klimat porównywalny do atmosfery panującej w portretowanej firmie. Pomocny w tym jest wywiad z pomysłodawcą zlecenia oraz z osobami, które mają w niej wziąć udział. Na tej podstawie ustala się przesłanie sesji biznesowej, jej charakter i miejsce w którym będą robione zdjęcia portretowe.
Często spotykamy się z prezentacją aktywności instytucji zebraną w formie pięknych folderów i katalogów, z których pomimo nieruchomych obrazów płynie realny przekaz, siłą perswazji porównywalny do relacji podanej na żywo. Dobrze, kiedy ten przekaz jest odzwierciedleniem rzeczywistej działalności i związanych z nią ludzi, a nie stanowi tylko efektownego opakowania przeciętnej jakości.

sesja-bizesowa-portret-firmowy

Sesja biznesowa, portret firmowy, sesja portretowa , zdjęcia portretowe, sesja firmowa